Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ανικανότητα της Ν.Δ έφερε τις αλυσίδες.

 


Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΕΦΕΡΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ
Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΕΦΕΡΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ

Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ Ν.Δ ΕΦΕΡΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ

Την ανικανότητα του για άλλη μια φορά έδειξε το επιτελικό κράτος του Μητσοτάκη με αφορμή την κακοκαιρία Μπάρμπαρα σκορπίζοντας τον φόβο και την επιβολή μέτρων στους Έλληνες πολίτες.
 

Την στιγμή που ο Έλληνας πολίτης έχει να αντιμετωπίσει την ενεργειακή κρίση ,την ακρίβεια της καθημερινότητας του αναγκάζεται για να μετακινηθεί εν μέσω της κακοκαιρίας να προμηθευτεί αντιολισθητικές αλυσίδες με επιβολή του νόμου.

Θυμόμαστε όλοι πέρυσι πόσες χιλιάδες αυτοκίνητα  είχαν εγκλωβιστεί στην Αττική οδό και την ανικανότητα της κυβέρνησης των αχ-ρίστων της Ν.Δ να έχουν αφήσει 3 μέρες εγκλωβισμένους τους πολίτες μέσα στα αυτοκίνητα τους .Τότε είχε βγει ο στρατός στις γειτονιές της Αθήνας για τον αποχιονισμό -Άφαντοι δήμαρχοι και αρμόδιοι και γενικά ο κρατικός μηχανισμός.

Μια οδό γεμάτη σκάνδαλα και χρυσοπληρωμένη από τούς Έλληνες πολίτες.

Πως  θα μεταφέρουν τις ευθύνες τους? Εύκολο για το επιτελικό κράτος ήταν να ψηφίσει τον παρακάτω νόμο  και να επιβάλει τα αντιολισθητικά μέτρα λες και αν εγκλωβιστούν σε χιονοθύελλα οι πολίτες οι αλυσίδες θα τους απεγκλωβίσουν και όχι η πολιτική προστασία.

Έτσι επέβαλαν με νόμο τις αλυσίδες και έκλεισαν την Αττική Οδό για να γλυτώσουν το φιάσκο και να μην ξαναπληρώσουν αποζημιώσεις στους πολίτες.

Τα υπερκέρδη που έχει η Αττική Οδός είναι ολοφάνερα ,τα συστήματα απεγκλωβισμού απών για άλλη μια φορά έδειξαν την αδυναμία τους αλλά και την εκμετάλλευση των πολιτών.

 

ΦΕΚ – Υποχρεωτικός εφοδιασμός των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες / αντιολισθητικά μέσα

 

Υποχρεωτικός καθίσταται ο εφοδιασμός των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, όταν επιβάλλονται σχετικοί περιορισμοί κυκλοφορίας από τις αρμόδιες Αρχές λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, με Απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Σκοπός της υπουργικής απόφασης (υ.α.) είναι η διασφάλιση της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας των αυτοκινήτων οχημάτων σε χιονισμένο ή παγωμένο οδικό δίκτυο. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών, η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εφόσον το όχημα δεν φέρει ειδικά ελαστικά.

Να αναρωτηθείς Έλληνα πολίτη γιατί πληρώνεις διόδια τόσα χρόνια?


Πληρώνεις διόδια για να είναι ανταποδοτικά και όχι να ταλαιπώρησε!!!!

Αυτή η εταιρεία διαχείρισης της Αττικής Οδού είναι τόσο άχρηστοι όπως και η Κυβέρνηση του Μητσοτάκη?

Κάτι παρόμοιο είχαν επιβάλει με τις προστατευτικές μάσκες στην πανδημία και μετέπειτα μας ξεφύτρωσε ο φιλοκυβερνητικός από την Λάρισα που άνοιξε εργοστάσιο για μάσκες εν μέσω πανδημίας και τις έκαναν και αυτές υποχρεωτικές.

Μήπως συμβαίνει κάτι παρόμοιο?

Να μας ενημερώσουν αρμόδιοι και αναγνώστες στα σχόλια.
 

Όλα αυτά τελειώνουν με την διακυβέρνηση της χώρας απο την ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.

Δρόμους χωρίς διόδια και οδική ασφάλεια θα έχεις οταν πάρουν την διακυβέρνηση της χώρας οι Έλληνες πολίτες.

 

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
 
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
 
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
 
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
 
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
 
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
 
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
 
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
 
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
 
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
 
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
 
10.0 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
 
Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.
 
10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.
 
10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο, αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.
 
10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.
 
10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.
 
10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.
 
10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.
 
10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.
 
10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.
 
10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.
 
10.10. τα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας, που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ’ όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.
 
10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.
 
10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.
 
10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.
 
10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.
 
10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. λες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.
 
10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.
 
10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.
 
10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. λα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα.
 
10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.
 
10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.
 
10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.
 
10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ’ αρχής και εξ’ ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.
 
10.23. Η πόλη αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.
 
10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
 
10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.
 
10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.
 
10.27. Για να σταματήσει η υπέρογκη δαπάνη, που καλούνται σήμερα να πληρώσουν, στις σημερινές εγκαταστάσεις των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό θα γίνει ως δείγμα μεγαλοπρέπειας του Ελληνικού Έθνους προς ολόκληρο τον πλανήτη.

ΠΗΓΗ

https://www.e-synews.gr/wp/2023/02/07/i-anikanotita-tis-n-d-efere-tis-alysides/







ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ, ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΕΝΟΣ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΙΣΕΩΝ, ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ή ΣΕΛΙΔΕΣ Ε.ΣΥ.


Η ΕΛΛΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ 

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΛΑΜΙΕΩΝ 
ΟΔΟΣ : ΜΑΡΚΟΥ ΜΠΟΤΣΑΡΗ & ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ 34
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ : ΤΗΛ 22313 04164






ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΑΓΚΟΥΛΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ: Μ.ΜΠΟΤΣΑΡΗ & ΔΡΟΣΟΠΟΥΛΟΥ 34 ΛΑΜΙΑ 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: 6907611942ΕΜΑΙΛ: georgiostagoulis@gmail.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ - ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ANTHONY FAUCI ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ - ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ANTHONY FAUCI ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ) Γιατροί (και όχι μόνον) ζητούν τη σύλληψη του δρα. Φάουτσι για εγκλήματα κατά της  ανθρωπότητας ανθρωπότητας!!!!!!! https://youtu.be/MY-6pj9euX4 ΟΤΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΥΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΓΟΝΙΔΙΩΜΑ ΜΑΣ .. ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΦΩΣ http://www.artemis-sorras.gr 2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr 3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr 4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr 5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr *PRIVACY NOTICE: ...Warning--any person and/or institution and/or Agent and/or Agency of any governmental structure including but not limited to the United States Federal Governm

ΚΛΟΠΗ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ

  Ο  ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ   ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ  Έψιλον TV  ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΣΤΙΣ  8 – 4  – 2014  ΑΝΑΦΕΡΕ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ ΣΠΑΝΙΩΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΑΠΟ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ  ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ , ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΑΖΑΡΟΜΟΓΚΟΛΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ. ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ  VIDEO  ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.   «ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ, ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ. ΠΟΥΛΑΝΕ ΒΟΥΝΑ ΜΕ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΑ, ΟΧΙ ΟΠΛΑ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΟΠΛΑ ΘΑ ΠΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΙΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΥΡΙΤΙΟ. ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ  ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΑ ΟΠΛΑ   ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕ ΗΓΕΤΕΣ, ΟΤΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΟΠΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΣΤΑ  ΧΑΖΑΡΟΜΟΓΚΟΛΩΝ  ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝΕ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ .  ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,  ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΑΛΛΑ , ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΘΕΜ

5 G !!! ενέργεια της συχνότητας (60 GHz) απορροφάται από τον οργανισμό VIDEO....

Δρ Μέτσης: «Η τεχνολογία δεν μεταδίδει τη νόσο, αλλά η ενέργεια της συχνότητας (60 GHz) απορροφάται από τον οργανισμό Την ώρα που η Ελλάδα ετοιμάζεται να δημοπρατήσει τις νέες συχνότητες 5G, προκειμένου να μη χάσει το «τρένο της ανάπτυξης και της προόδου», ασθενείς με κορονοϊό που βρίσκονται σε περιοχές όπου λειτουργεί η τεχνολογία 5ης γενιάς κάνουν λόγο για στερητικό σύνδρομο οξυγόνου. Όπως διευκρινίζει στη «δημοκρατία» ο μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος και μηχανικός περιβάλλοντος δρ Θεόδωρος Μέτσης, η τεχνολογία 5G δεν προωθεί ούτε μεταδίδει την ασθένεια, αλλά η ενέργεια της συχνότητάς της απορροφάται από το οξυγόνο. «Η συχνότητα των 60 GHz έχει μήκος κύματος ίδιο με αυτό των μορίων του οξυγόνου, γεγονός που προκαλεί επίδραση. Τα μόρια του οξυγόνου στροβιλίζονται κάτω από τις συχνότητες των 60 GHz και φαίνεται να δημιουργούν πρόβλημα στην απορρόφηση του οξυγόνου από τους πνεύμονες ή μάλλον στην οξυγόνωση του αίματος» εξηγεί. Το πρόβλημα που παρατηρείται στους ασθενείς που εισά